FAQ

Veel gestelde vragen

Hieronder de meest gestelde vragen. Wil je meer weten over het assortiment of de bezorging van Pas Fruitiers neem dan gerust contact met mij op via de contactgegevens.

Met de bezorging houd ik rekening met het beste verse fruit van het seizoen. Dit kan dus wisselen. Wat ik altijd mee heb, zijn aardappelen, appels, (pers)sinaasappels, mandarijnen, kiwi’s (gold), bananen en blauwe bessen. Voor ...

Je kunt contant bij de deur afrekenen of pinnen. Mocht je niet thuis zijn, dan kun je per factuur overmaken.

Ja, dat kan! Ik geef bij het bezorgmoment dan een factuur voor het geleverde fruit. Mocht je niet thuis zijn, dan doe ik de factuur in de brievenbus. Ik hanteer een betalingstermijn van 14 dagen. ...

Het is geen probleem om de levering (tijdelijk) stop te zetten. Is er nog genoeg op voorraad of komt het niet zo goed uit i.v.m. vakanties e.d. dan kunnen we in overleg de volgende levering ...

Het fruit wordt door mij persoonlijk bezorgd in kisten of dozen, deze zijn her te gebruiken en zo werk ik op mijn manier mee aan een beter milieu. Het advies is om een gedeelte van ...

Zo vaak je wilt. Eenmalig, maandelijks, 2 maandelijks, alles is mogelijk. De meeste klanten ontvangen 1 maal per 3 tot 6 weken producten. Samen bekijken we de ideale combinatie tussen het aantal stuks fruit dat ...

Ik bezorg 5 dagen per week, van maandag tot en met vrijdag. Ik bekijk graag samen met jou naar het ideale bezorgmoment.